Inlägg: 1283348
Sv: Brynäs - SSK
sylf: Det ska vara kottarna som gör det, Dackell, Nordqvist, Eero, Lauritzen är bara pinsama, När ska Nordqvist visa att han är den 1:e center Sundlöv uttryckte att han köpte??
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - SSK
70 Rodrigues: Ja, det är BARA junisarna som visar nåt över huvud taget i anfallszon. De andra är skrämmande dåliga.
Vet faktiskt inte ang Nordan. Enl HS egen "expertis" så skulle han bli skitbra den här säsongen, nu när han har gått på rehab i snart 2 år.......
Vet faktiskt inte ang Nordan. Enl HS egen "expertis" så skulle han bli skitbra den här säsongen, nu när han har gått på rehab i snart 2 år.......