Inlägg: 1285591
Svarskommentarer
Sv: BIF - FBK
arnio: Ja, jag är nog beredd att hålla med, det var ett otroligt lag....på papperet. Samtidigt gick precis allt åt helvete den säsongen, kommunalstrejken, moraspelaren (Åkerblom?) som dog i samband med match mot Brynäs etc....Kommer fortfarande ihåg sista matchen i KS mot Löven, Dackell gjorde 3 baljor och höll oss kvar i KS inför en fanatisk och nervös hemmapublik. Efter säsongen försvann 15-16 spelare och ALLT pekade på en liknande säsong, men Davydov/Boldin/Denisov ville annat:-)
Jag tror att det var första matchen som vi vann mot Leksand med 1-0 och Rafalski var helt grymm