Inlägg: 1286870
Svarskommentarer
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Lindström: Lika dålig som han är i egen zon, lika bra eller bättre är han i anfallszon!!
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
AIK för verkligen spelet! Det hänger en BIF-utvisning i luften..
Jag skulle vilja se att vi försöker flytta upp spelet litegrann nu..
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
LindströmHan är inte ensam, Löf är inte heller direkt välorienterad.....