Inlägg: 1286877
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
MarcusElving: Defensiven är horribel just nu, verkar som ingen vet vad man ska göra!!
Svarskommentarer
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
sylf: Vet du varför, därför att AIK sätter en grym press och forecheckar som idioter. Brynäs har svårt att möta det spelet, det såg vi i slutspelet mot DIF.
Men det kostar på att spela som AIK gör, hur länge orkar dom?