Inlägg: 1287232
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Lindström: Lauritzén hade 10:16 och Sundström 11:05i kvällens match...
Svarskommentarer
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Svartgulröd:
Ja det låter mer rimligt,då det kändes som Alex spelade en hel del.
Nu kanske Lindström rosar NC lite;)
Apropå Sundström så har han nu haft två frilägen,ett idag och ett mot Tälje tror jag.Och båda gångerna har han valt slagskott.Mycket märkligt.
Ja det låter mer rimligt,då det kändes som Alex spelade en hel del.
Nu kanske Lindström rosar NC lite;)
Apropå Sundström så har han nu haft två frilägen,ett idag och ett mot Tälje tror jag.Och båda gångerna har han valt slagskott.Mycket märkligt.
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Svartgulröd: Öhh nu står det Lauritzen:14:18, Sundström:04:36
Har www.hockeyligan.se fått damp?!
Nu nån minut senare:05:15 på Sundström..
Har www.hockeyligan.se fått damp?!
Nu nån minut senare:05:15 på Sundström..
Redigerad kommentar