Inlägg: 1287329
Svarskommentarer
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Zzz: Clarke är svårbedömd. Han är vilsen i egen zon men jag tycker nog att han har blivit lite bättre efter hand. Hietanen var ju precis lika vilsen i början han med. Men han är ju ett bättre val än Löf alla dagar i veckan.
Jag vill gärna ge Clarke en chans att visa att han klarar av att spela ES hockey. Han är ju en fin tillgång i PP.
Jag vill gärna ge Clarke en chans att visa att han klarar av att spela ES hockey. Han är ju en fin tillgång i PP.
+ att jag inte till se några fler ex juniorer i andra lag, men det är ju mest egot som spökar =).