Inlägg: 1287353
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
arnio: Enligt NC så sägs det bli storpublik imorgon - jag är nog den mest nyfikne på den fronten!
Svarskommentarer
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
"Enligt NC så sägs det bli storpublik imorgon - jag är nog den mest nyfikne på den fronten!"
jag är också jävligt nyfiken på det, hoppas på över 8000!
jag är också jävligt nyfiken på det, hoppas på över 8000!
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Jag skulle mer än gärna se Jonte i Brynäs igen. En tuff och stark back som skulle stärka försvaret. Jag vill inte se att han också går till något annat ES lag. Kom igen nu Sundlöv!