Inlägg: 1287404
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
arnio: Visst är det skönt at man vinner men det är lite väl små marginaler för att man ska vara nöjd. Man har nästan tappat en tre och en tvåmålsledning i sista perioden i dessa två vinstmatcher. Så visst ska man glädjas åt vinsterna men samtidigt inte luta sig tillbaka och tro att allt är frid och fröjd
Svarskommentarer
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Svartgulröd: Jag tror ärligt talat att spelarna och ledarna är de sista som tror att allt är frid och fröjd bara för att man vunnit en match.
Oavsett hur spelet sett ut.
Oavsett hur spelet sett ut.