Inlägg: 1287476
Svarskommentarer
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
arnio: Spelare "Ägs" på ett helt annat sätt i NHL än i ES. Där har man även en mer omfatande granskning av domare. En sån här grej som kuben gjorde igår skulle få konskekvenser... Det skulle ha blivit AHL för den domaren. Blir det AS för kuben? Näe...knappast
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
arnio: "Att ge sig på en domare är aldrig acceptabelt, och ska givetvis beivras på alla sätt."
Varför då? Varför ska inte han kunna ta kritik som alla andra yrkeskårer i världen?
Ge mig en jävligt bra motivering till varför det betalas ut böter till någon som kritiserar en domare!
Varför då? Varför ska inte han kunna ta kritik som alla andra yrkeskårer i världen?
Ge mig en jävligt bra motivering till varför det betalas ut böter till någon som kritiserar en domare!
Att INTE reagera som Ward gjorde är tjänstefel av en spelare. Nu har det fått full uppmärksamhet i media."
Det är givetvis inte spelaren själv som ska vara den som dömer domaren.
Att ge sig på en domare är aldrig acceptabelt, och ska givetvis beivras på alla sätt. Tjänstefel visst men det var utskällningen och snacket till media som var tjänstefelet. Givetvis borde spelare vara belagda med munkavle i media när det gäller att kritisera domarna, sådant förbud finns redan i NHL
Redigerad kommentar