Inlägg: 1287495
Svarskommentarer
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
arnio:" Nä klimatet på planen och även utanför blir allt hårdare för domarna och det är ingen positiv utveckling."
Välkommen till verkligheten!
Vad tror du spelarna åker runt och säger till varann på plan?
Hot är en sak, det ska aldrig förekomma. Men att säga åt nån att "go fuck yourself" är ju ungefär lika som "nedrans domare vad du är taskig"
Självklart ska ingen attackeras fysiskt, kan du ge mig ETT exempel där det hänt??
Välkommen till verkligheten!
Vad tror du spelarna åker runt och säger till varann på plan?
Hot är en sak, det ska aldrig förekomma. Men att säga åt nån att "go fuck yourself" är ju ungefär lika som "nedrans domare vad du är taskig"
Självklart ska ingen attackeras fysiskt, kan du ge mig ETT exempel där det hänt??
Hur ska vi få någon att vilja jobba som domare om det är fritt fram att hota dem och skrika könsord och svordomar till dem när någon spelare anser sig ha blivit felaktigt behandlade. Nä klimatet på planen och även utanför blir allt hårdare för domarna och det är ingen positiv utveckling.