Inlägg: 1287632
Svarskommentarer
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Huge: Ja absolut. men har svårt att se att Färjestad skulle få ut powerplay av de, känns inte som att han va så mycket värre än någon annan. Framför allt inte han som startade bråket..
MEn ska man va helt ärlig så tycker ju alltid hv-spelare att de är felfördelade vilket inte är sant. Däremot kanske Ward har de lite kämpigare med domarna.
MEn ska man va helt ärlig så tycker ju alltid hv-spelare att de är felfördelade vilket inte är sant. Däremot kanske Ward har de lite kämpigare med domarna.
Han kommer in som tredje man och lägger sig i det hela, vilket automatiskt ska ge en tvåa.
Sen är han den mest aggressive och fortsätter att slita och dra i Salaks mask(?) trots att alla andra inblandade redan lugnat ned sig.
Jag ser inte nåt speciellt kontroversiellt att han får 2+2.
Tian får han sannolikt efter ytterligare verbala protester, vilket säkerligen också är korrekt dömt.