Inlägg: 1287718
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå 2010-06-09
MarcusElving:
Välkommen i klubben, skulle ha varit där jag, men sista minutenjobb satte stopp för det :(
Välkommen i klubben, skulle ha varit där jag, men sista minutenjobb satte stopp för det :(
Sv: Brynäs - Timrå 2010-06-09
1-1 mellan Oves gäng och timrås veteraner. Janne Larsson målskytt för Oves gäng. Ass till Tommy Sjödin och Ove Molin :D
Fan fan fan fan, jag vill också sitta i Läkerol arena och se Molin, Bissett och alla de andra på isen.....