Inlägg: 1288165
Sv: Brynäs - Timrå 2010-06-09
Zzz: Ja, det är ju uppenbart att Clarke inte håller elitserieklass. Han kan åka skridskor och skjuta, men hans defensiva spel är under all kritik. Han måste ersättas av en stabil back. Skulle ha behållit Kudroc.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå 2010-06-09
Peja: VA e du galen han var ju över 185cm och vägde över 90kg snacka om att förstöra gruppdynamiken...