Inlägg: 1288182
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå 2010-06-09
Zzz: KAN det vara glasklarare nu då att han är våran uttalande 1á center?
För Dixon var väl det innans vad jag vet, eller?
För Dixon var väl det innans vad jag vet, eller?
Sv: Brynäs - Timrå 2010-06-09
Zzz:"Om det nu är Nordqvist som du kallar förstecenten"
Inte bara jag även NC och Sundlöv..
Ja varför inte tycker du Löf är bättre?
Ledningen har ju gång efter annan sagt att det inte finns några pengar..
Inte bara jag även NC och Sundlöv..
Ja varför inte tycker du Löf är bättre?
Ledningen har ju gång efter annan sagt att det inte finns några pengar..
Redigerad kommentar
Om det nu är Nordqvist som du kallar förstecenten så tycker jag inte att det finns någon anledning att sparka honom. Han bidrar defensivt och ger stabilitet, offensivt finns det dock mer att önska och jag hoppas han kommer igång även om det ser tungt ut, Nordan tjänar inte bäst i Brynäs..
Varför skulle du vilja ha Dale kvar?