Inlägg: 1288188
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå 2010-06-09
Zzz: Att man slantar 120"/mån till Lauritzen kanske inte var så bra trots allt..
Vad får dig att tro att Jonte VILL till Bif?
Å visst finns det spelare som knackar på A-lags dörren, men då har man inte råd att skriva fantasi kontrakt med spelare som med lätthet kan ersättas med J20 spelare för en spottstyver.
Klart som fan att man som 1á center ska bidra offensivt, Vi hade ju Hansen, Sundström å Dacke redan i truppen, som ska vara defensiva.
I mina ögon är Nordan största floppen hittills i år i Bif.
Vad får dig att tro att Jonte VILL till Bif?
Å visst finns det spelare som knackar på A-lags dörren, men då har man inte råd att skriva fantasi kontrakt med spelare som med lätthet kan ersättas med J20 spelare för en spottstyver.
Klart som fan att man som 1á center ska bidra offensivt, Vi hade ju Hansen, Sundström å Dacke redan i truppen, som ska vara defensiva.
I mina ögon är Nordan största floppen hittills i år i Bif.
Klart det finns pengar kvar, men man måste förmodligen göra sig av med Clarke för att göra någon stor värvning men Jonte borde det finnas pengar till.
Men Clarke ska bort om det ska värvas, Brynäs har inte budget för att ha en etablerad spelare på bänken. Dessutom knackar Berglind och Kalle J på dörren.