Inlägg: 1288286
Sv: Brynäs - Timrå 2010-06-09
Fy fan va kul det var igår! Bra drag på läktaren, massor av mål, spänning och tillslut Brynässeger. Helt jävla underbart.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå 2010-06-09
arnio: Smolket i bägaren är att man återigen bjuder in moståndarna helt i onödan.
Hoppas att Bif försöker locka minst lika mkt folk eller flera till nästa match nu när man skapat bra drag!
Hoppas att Bif försöker locka minst lika mkt folk eller flera till nästa match nu när man skapat bra drag!