Inlägg: 1288477
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huss: Jag bryr mig faktiskt inte jättemycket vad andra fans tycker?
Om jag tycker lauritz är dålig, eftersom han inte bevisar nått på isen, så säger jag de..
Om sundlöv misslyckats med målvaktsvärningar, då säger jag de.
Jag stödjer ekonomiskt och tänker inte vara tyst och nöjd när saker inte är bra
Om jag tycker lauritz är dålig, eftersom han inte bevisar nått på isen, så säger jag de..
Om sundlöv misslyckats med målvaktsvärningar, då säger jag de.
Jag stödjer ekonomiskt och tänker inte vara tyst och nöjd när saker inte är bra
Sv: A proposito de nada
Emil, Emil, Emil Molin. Kan det bli framtidens ramsa? Justa stats har killen i allaa fall..
Se dig själv i spegeln, gå igenom dina egna inlägg och se hur många som är positiva respektive negativa visavi Brynäs i allmänhet.
Andra lags supportrar skrattar läppen av sig åt de s.k. fans som förekommer här.