Inlägg: 1288513
Sv: A proposito de nada
Gurra88: Självklart får NC ha favoriter, men tycker då ändå att spelare som spelare ska kunna bli bänkade, kvittar om det är en "favoritspelare" eller ej. Är en spelare dålig då ska han bänkas. Men NC är för feg, helt klart.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mattiaskarlgren: Det intressanta är ju inte ATT en tränare har favoritspelare utan VARFÖR. Om en ledare känner att han får bra respons från en spelare. Att spelaren utför de direktiv han får på ett för ledaren bra sätt. Då blir det lätt en "go to player".