Inlägg: 1292871
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF 19/10
Bissett19: Sant, DIF var inte speciellt bra, snarare tvärtom. Ändå tillåts dom vända. Nc står med korsade armar och funderar vad han ska hitta på. Jävla nolla!
Skicka Sunklöv, NC, BB, Nordan och Svedberg till nån jävla saltgruva i sibirien.
Skicka Sunklöv, NC, BB, Nordan och Svedberg till nån jävla saltgruva i sibirien.
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF 19/10
Bissett19: Nej, varför kör vi inte med lauritz?? Har ni sett hans sidledspassar, jag dör av häpnad
Jävlar i havet,Anton "jag träffar inte en ladugårdsdörr inifrån" Rödin spelade nonstop sista tre minutrarna.
Så jävla dåligt att ge bort en sån här match,DIF behövde inte ens spela bra för att vända matchen.Det är alldeles för enkelt att göra mål på Brynäs i år.