Inlägg: 1294120
Svarskommentarer
Sv: Thomas Greiss klar för Brynäs IF.
Bissett19: Dags för Pecka att plocka fram tyskalexikonet då...
Låter iaf bra på hans spelarprofil: stark i benen och spelar mer på placeringsförmåga än reflexer.
Låter som en Markantyp och med Svedberg så har vi två målvakter med ungefär likadan spelstil.
Inte omöjligt att Bjurling varit en nödlösning i avvaktan på att en sån här chans skulle dyka upp.
Låter iaf mkt intressant.
Speciellt det där med att en som spelat med Greiss (Wallin) talat väl om tysken.
Minns att det var nån exbrynäsare som även talade väl om Tom Bissett en gång i tiden..... :-)
Låter iaf bra på hans spelarprofil: stark i benen och spelar mer på placeringsförmåga än reflexer.
Låter som en Markantyp och med Svedberg så har vi två målvakter med ungefär likadan spelstil.
Inte omöjligt att Bjurling varit en nödlösning i avvaktan på att en sån här chans skulle dyka upp.
Låter iaf mkt intressant.
Speciellt det där med att en som spelat med Greiss (Wallin) talat väl om tysken.
Minns att det var nån exbrynäsare som även talade väl om Tom Bissett en gång i tiden..... :-)