Inlägg: 1296474
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
GävleLasse: Sant, men jag tror ändå det hade varit bättre o träna pga Greiss, man hade ju inte behövt köra skiten ur sig direkt?
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
70 Rodrigues: Jag tror tvärt om att det bästa vore att låta honom komma ner. Installera sig i sin nya miljö och vaktat båset för att se och lära sig lite.
Jag tror det gick för snabbt för Greiss
Coachmiss av Cz (en av många)