Inlägg: 1296642
Svarskommentarer
Sv: RÖR OM, NC!!!
arnio: Problemet är att Brynäs blivit ett varannanmatchlag. Det håller inte på den här nivån. Det är uppenbart att det sätt cz snackar med laget inte är rätt väg han måste röra om rejält nu för att visa att han inte är nöjd. Jag tror även att det är dags att ge kaptensrollen till nån annan. Man måste visa för laget, sponsorer och supportrar att man inte är nöjd alls. Kraftfulla åtgärder måste till. Det är typ tredje genomklappningen på kort tid nu så det håller inte.
Dags för cz att verkligen visa att han är en LEDARE.
Dags för cz att verkligen visa att han är en LEDARE.
SSK tog FBK borta men sen gick det ju bra för FBK så dra inte i paniksnöret för en liten genomklappning. Svaret på vad som hände är enkelt min vän, intåget av Greiss och uttåget av Bjurling blev ett energitapp som gick ut över allt vi såg på banan i går.
Greiss kommer bara att bli bättre och bättre ju mer matchvana han får, och det är ju till slutspelet vi ska vara som bäst.