Inlägg: 1296660
Sv: RÖR OM, NC!!!
70 Rodrigues: RÖR OM i brynäs istället.. Ta bort Czarnecki så jävla långt bort från laget som går..
Svarskommentarer
Sv: RÖR OM, NC!!!
Gurra88: Cz i sportradion:
Hur kunde det bli så här ?
- vi blev stressade efter 2-0-
Hur kunde ni ligga under med 2-0?
- vi var inte med i matchen-
Hur kommer det sig?
- vet inte-
Bra ledare!!!!! NOT!
Bort med pajasen fort som fan!
Hur kunde det bli så här ?
- vi blev stressade efter 2-0-
Hur kunde ni ligga under med 2-0?
- vi var inte med i matchen-
Hur kommer det sig?
- vet inte-
Bra ledare!!!!! NOT!
Bort med pajasen fort som fan!