Inlägg: 1296666
Sv: RÖR OM, NC!!!
Gurra88: Undrar egentligen hur nöjda spelarna är med hans sätt att leda/coacha laget, favoriseringar och laguttagningar etc. Skulle vara jävligt kul att veta!
Svarskommentarer
Sv: RÖR OM, NC!!!
sylf: "Undrar egentligen hur nöjda spelarna är med hans sätt att leda/coacha laget, favoriseringar och laguttagningar etc. Skulle vara jävligt kul att veta!"
Det tror jag inte du vill veta.
Isf skulle du garanterat få ett svar som går stick i stäv med ditt eviga tjat om hur usel CZ är.
Och vad skulle du då ha kvar att gnälla på härinne?
Sv: RÖR OM, NC!!!
sylf: Inget fel på NC, vi ligger fint till på slutspelsplats helt enligt planen. Formtoppen ska inte vara nu.