Inlägg: 1296690
Sv: RÖR OM, NC!!!
arnio:Luleå flopp? Med tanke på att de flesta har tippat mellan 9-11 plats så borde inte Luleå floppa. Inte med tanke på att nästan alla experter tippat oss där nere.
Svarskommentarer
Sv: RÖR OM, NC!!!
Portello: "Luleå flopp? Med tanke på att de flesta har tippat mellan 9-11 plats så borde inte Luleå floppa. Inte med tanke på att nästan alla experter tippat oss där nere."
De flesta har nog reviderat sina tips nu. Luleå kommer garanterat att ryka fort ur slutspelet, det kan jag sätta min vänstra arm på. De har ju ingen Greiss i kassen direkt.
De flesta har nog reviderat sina tips nu. Luleå kommer garanterat att ryka fort ur slutspelet, det kan jag sätta min vänstra arm på. De har ju ingen Greiss i kassen direkt.