Inlägg: 1296701
Svarskommentarer
Sv: RÖR OM, NC!!!
det är fan dags att röra om i grytan nu. såhär ska laget se ut.
Greiss (Svedberg)
1: femman:
Silfverberg-Granström-Rödin
Sundqvist-Jonsson/Ekholm
2:a femman:
Kahnberg-Hansen-Lauritzen
Andersén-Clarke
3:e femman
Dackell-Järnkrok-Somervuori
Bertilsson-Carlsson
4:e femman
Sandin-Nordquist-Sundström
Greiss (Svedberg)
1: femman:
Silfverberg-Granström-Rödin
Sundqvist-Jonsson/Ekholm
2:a femman:
Kahnberg-Hansen-Lauritzen
Andersén-Clarke
3:e femman
Dackell-Järnkrok-Somervuori
Bertilsson-Carlsson
4:e femman
Sandin-Nordquist-Sundström
Sv: RÖR OM, NC!!!
70 Rodrigues: "finns du på riktigt??"
Arnio finns inte på riktigt, han är ett "nick" som jag använder mig av på forumet här. Men visst finns jag, annars skulle jag ju inte kunna skriva. Finns du?
Arnio finns inte på riktigt, han är ett "nick" som jag använder mig av på forumet här. Men visst finns jag, annars skulle jag ju inte kunna skriva. Finns du?
Vad är det för jävla resonemang, finns du på riktigt??