Inlägg: 1296758
Sv: RÖR OM, NC!!!
70 Rodrigues: Ja, fast Huge skriver ju matchrapporter 2 ggr per år..........Han vet mer, ser mer, kan mer, har rätt.
Svarskommentarer
Sv: RÖR OM, NC!!!
sylf: Ja, jag kan väl inte rår för att DU inte får skriva några matchrapporter.
Det brukar man inte få om man inte vet nåt, inte ser nåt, inte kan nåt och ändå tror sig ha rätt...
Det brukar man inte få om man inte vet nåt, inte ser nåt, inte kan nåt och ändå tror sig ha rätt...
Redigerad kommentar
Sv: RÖR OM, NC!!!
sylf: 12 skott på mål ger i alla fall ingen vinst. Nu var det varken anfall eller försvar. Filten måste ha krympt