Inlägg: 1296937
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
(Det är jävligt viktigt att inte vi brynäsfans går för långt i vår kritik. Personliga påhopp på spelare och ledare är att gå för långt(även om dessa bara uttrycks via ett anonymt forum på internet). Låt oss inte skämma ut oss utan i stället stötta de våra i vått och torrt.
Konstruktiv kritik javisst. Glåpord och mobbning, nej tack.
Ville bara skriva detta så här på morgonkvisten)
Konstruktiv kritik javisst. Glåpord och mobbning, nej tack.
Ville bara skriva detta så här på morgonkvisten)