Inlägg: 1297165
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-AIK 28/10-10
brynäs08: Vårt lag är värvat utan spelare som tacklar, förutom Sunken och Granström... det är Sundlövs plan!
Dackell spelar för att han är lagkapten och han har mer makt än Carnecki.
Nordan spelar för att Sundlöv inte vill inse att han blev lurad när han värvade honom från Frölunda!
Dackell spelar för att han är lagkapten och han har mer makt än Carnecki.
Nordan spelar för att Sundlöv inte vill inse att han blev lurad när han värvade honom från Frölunda!
Det sorgliga är att vi spelar hemma, aik gör en bra 1a perre borta
-Vart är tacklingarna? Och varför fullföljer vi aldrig? Inget spel med kroppen
-VArför spelar dackell?
-Varför spelar Nordan?
-Nu börjar det lukta räv i hönsgården, någonting är riktigt fel...
De sista 10 spelar vi så jävla dåligt defensivt och då kommer lägena....