Inlägg: 1297384
Svarskommentarer
Sv: NY TRÄNARE NU!!!!!
sylf: Sen undrar man lite, vem ska han coacha?
Dom som är bra kan ju inte spela hela tiden?
sen när dom sämre kommer in så blir det ju skit.
Utan att hänga ut nån så är det många som måste ha svårt att se
supportrar i ögonen!!!
Dom som är bra kan ju inte spela hela tiden?
sen när dom sämre kommer in så blir det ju skit.
Utan att hänga ut nån så är det många som måste ha svårt att se
supportrar i ögonen!!!
Sv: NY TRÄNARE NU!!!!!
Har startat en grupp på Facebook, den heter SPARKA Czarnecki, ni som vill är hjärtligt välkomna att utöka medlemsantalet, man vet ju aldrig vad sånt kan göra :-)
I stort sett varje omgång är asom att få en hink piss över sig, och dom där överbetalda divorna står och småler i pauserna och säger att dom ska rycka upp sig!!!