Inlägg: 1297476
Sv: NY TRÄNARE NU!!!!!
sylf: Ja nu räcker det fan. Nu måste vi kräva förändringar, det här ska inte bli ett nytt "3e säsongen".
Svarskommentarer
Sv: NY TRÄNARE NU!!!!!
Säsongen är en kopia av Boorkens sista säsong. Sanslösa genomklappningar, obefintligt försvarsspel, uselt målvaktsspel och en tränare inne på tredje/sista säsongen. Den stora skillnaden är att vi inte har Brendl och Markström. Men ingen kan väl vara överraskad över att Brynäs inte räcker till i år?
Och byta tränare. Brukar det hjälpa?
Och byta tränare. Brukar det hjälpa?