Inlägg: 1297768
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
sylf: Ett extra samtal till din mamma kanske så att du kan gråta ut...vilken patetisk stackars småunge - snälla nån, ta bort honom -
nu :-)
nu :-)
Sv: A proposito de nada
Nu blire usa för om nåra timmar ! segt att missa matcherna denna veckan eftersom dom är väldigt viktiga. aja ni får ha de bra nu så hörs vi om en vecka. kommer kanske logga in på hockeysnack på hotellet då och då :)
Finns inget, INGET, som kan reda ut den här soppan om inget görs!
Ett samtal till Kalpa ang Brendl, ett till DIF ang Widing, ett till Nordamerika ang en BRA back och ett uppsving av målvakter. Plus naturligtvis det viktigaste av allt, en spark i arslet på vår s.k coach. Då KANSKE det går att undvika KS!