Inlägg: 1298132
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-AIK 28/10-10
Jajjen: "Byt ut "negativ" mot "korkad" så förstår du vad det handlar om."
Som det här som du skrev igår menar du?:
Lösning? Finns ingen lösning på Brynäs problem. Brynäs organisation är usel, ekonomin är usel, laget är uselt. Gävle är en loserstad i ett loserlän. Spelare och ledare är en spegelbild av Gävle och Gävleborg. Brynäs framtid heter Allsvenskan.
Som det här som du skrev igår menar du?:
Lösning? Finns ingen lösning på Brynäs problem. Brynäs organisation är usel, ekonomin är usel, laget är uselt. Gävle är en loserstad i ett loserlän. Spelare och ledare är en spegelbild av Gävle och Gävleborg. Brynäs framtid heter Allsvenskan.
Byt ut "negativ" mot "korkad" så förstår du vad det handlar om.