Inlägg: 1298882
Sv: Brynäs IF-Luleå Hockey 30/10 2010
Kom just hem från Gävle, underbart med en seger! Kahnberg och Nordqvist är på gång!
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Luleå Hockey 30/10 2010
Macahan:
Jag tycker att Kahnberg har varit bra varenda match han fått lite mer speltid.. Men konsitgt nog så väljer CZ att inte låta han få nån speltid alls
Jag tycker att Kahnberg har varit bra varenda match han fått lite mer speltid.. Men konsitgt nog så väljer CZ att inte låta han få nån speltid alls