Inlägg: 1298941
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Luleå Hockey 30/10 2010
Vad jag tycker om gårdagens match;
- Brynäs var lysande i 5 mot 5. Luleås starka defensiv märktes inte av och samtliga Brynässpelare gjorde en hundraprocentig arbetsinsats utan puck.
- Det lönar sig att skjuta.
- Dackells skottfobi har nått nya höjder.
- Sandin har blivit besatt av sarghörnen.
- Greiss hade ett lätt jobb den här gången.
- Clarke har skärpt till sig.
- Arlbrandt ramlar i varje närkamp.
- Brynäs PP-triangel med Dackell, Ekholm, Hansen kommer aldrig att funka. För förutsägbar.
- Brynäs hade stängt matchen i andra perioden om PP hade funkat.
- Brynäs var lysande i 5 mot 5. Luleås starka defensiv märktes inte av och samtliga Brynässpelare gjorde en hundraprocentig arbetsinsats utan puck.
- Det lönar sig att skjuta.
- Dackells skottfobi har nått nya höjder.
- Sandin har blivit besatt av sarghörnen.
- Greiss hade ett lätt jobb den här gången.
- Clarke har skärpt till sig.
- Arlbrandt ramlar i varje närkamp.
- Brynäs PP-triangel med Dackell, Ekholm, Hansen kommer aldrig att funka. För förutsägbar.
- Brynäs hade stängt matchen i andra perioden om PP hade funkat.