Inlägg: 1299228
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Luleå Hockey 30/10 2010
mattiaskarlgren: Silfver har varit bäste forward i ett gäng matcher nu!!
Att påstå att Nordan är på G efter att ha bidragit till ett självmål är ju patetiskt. Han har inte och kommer inte att vara på G inom de närmaste 40 åren, han är helt enkelt inte bättre. Det finns ju en anledning till varför han inte ens platsade i VF.......Sämre än Hutten!
Ekholm blir ende bidrag i 3:-, nån annan har inte där att göra, även om ett par st här inne tycker att Lauritz är Sveriges genom tiderna bästa spelare.
Att påstå att Nordan är på G efter att ha bidragit till ett självmål är ju patetiskt. Han har inte och kommer inte att vara på G inom de närmaste 40 åren, han är helt enkelt inte bättre. Det finns ju en anledning till varför han inte ens platsade i VF.......Sämre än Hutten!
Ekholm blir ende bidrag i 3:-, nån annan har inte där att göra, även om ett par st här inne tycker att Lauritz är Sveriges genom tiderna bästa spelare.
Silfver var ju grymt bra i lördags.