Inlägg: 1299249
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Luleå Hockey 30/10 2010
Zzz: "Ja men vem ska ta över ett kontrakt på en spelare som tjänar 150-200k/mån som inte har presterat på tre säsonger?"
Svårt, enda lag jag kan komma på är Brynäs, men där är han ju redan.......Ska vara VF då, som köper ALLT, men där kom han ju ifrån. Näe, det får nog bli Leksand!
Svårt, enda lag jag kan komma på är Brynäs, men där är han ju redan.......Ska vara VF då, som köper ALLT, men där kom han ju ifrån. Näe, det får nog bli Leksand!
Redigerad kommentar