Inlägg: 1299264
Sv: Brynäs IF-Luleå Hockey 30/10 2010
Bissett19: Jo, men ersättaren är väl tänkt som en backup till Fasth om jag förstått det rätt....
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Luleå Hockey 30/10 2010
sylf:
Värvar man Toskala som backup?Låter väl lite märkligt,Bjurling hade varit perfekt,både för AIK och Brynäs;)
Värvar man Toskala som backup?Låter väl lite märkligt,Bjurling hade varit perfekt,både för AIK och Brynäs;)