Inlägg: 1299282
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Luleå Hockey 30/10 2010
Wesley: "Järnkrok kom inte med pga av att han ska få koncentrera sig på JVM."
Är det Mårts eller dina ord?
Kul för Andersén att nämnas, men har han verkligen skridskoåkningen för att spela internationellt? Samma fråga med Jämtin, jag begriper inte att han är med. Kul också att han vågar peta en kille som Davidsson, det finns inga fribiljetter i år.
Är det Mårts eller dina ord?
Kul för Andersén att nämnas, men har han verkligen skridskoåkningen för att spela internationellt? Samma fråga med Jämtin, jag begriper inte att han är med. Kul också att han vågar peta en kille som Davidsson, det finns inga fribiljetter i år.
Kul att höra, Det kommer säkert att sporra Andersén i fortsättningen.
Järnkrok kom inte med pga av att han ska få koncentrera sig på JVM.