Inlägg: 1299912
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
sylf: Jag kan själv vinna mot Modo borta OM jag har domaren på min sida i allt. Man behöver inte vara så djävla bra om domaren hjälper till i ALLT
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
Roxio: JÄVLAR, EN MUPPUTVISNING!
NU SKA VI SE VAD lAURITZ/NORDAN KAN HITTA PÅ!!!
JAG TROR PÅ 3-3 NU!
NU SKA VI SE VAD lAURITZ/NORDAN KAN HITTA PÅ!!!
JAG TROR PÅ 3-3 NU!