Inlägg: 1299918
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
Anders Berg: Det har du rätt i, blir inte Brynäs PP bättre kommer vi inte att vinna många matcher. Undra vad vi har för PP% de senaste 5-6 matcherna.. Det kan inte vara rolig läsning
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
MarcusElving: Jag kollade de fem senaste matcherna.. 31 PP och 2 mål framåt samt ett bakåt.
Skrämmande dåligt..
Skrämmande dåligt..