Inlägg: 1300198
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 2010-11-02
Sådär ja mörkret är totalt. Tappar en 3 måls ledning igen enbart pga av at vi ska säkra hemmåt.
När ska NC inse att man inte kan bedriva kompisklubb i PP, löjligt att se 12, 24 på isen mest hela tiden.
Kul att dom fick göra deras andramålis till kung för kvällen, känns det igen?
När ska NC inse att man inte kan bedriva kompisklubb i PP, löjligt att se 12, 24 på isen mest hela tiden.
Kul att dom fick göra deras andramålis till kung för kvällen, känns det igen?