Inlägg: 1300693
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
sylf: Risken är att det inte skulle bli bättre prestationer av Brynäs A-lag med Bäcklin bakom rodret samtidigt som vi skulle tappa på juniorsidan och det vore allvarligt.
Jag vet absolut ingenting om Bäcklin som coach mer än jag läst men känslan är att J-20 är en dans på rosor jämfört med Elitserien,.Speciellt för Bäcklin som har en av de starkaste trupperna i J-20. Skulle han gå upp till A-laget så skulle han få ta hand om en av de mer mediokra trupperna i serien. Och det är en helt annan sak än att träna talangfabriken Brynäs J-20.
Jag är skeptisk
Jag vet absolut ingenting om Bäcklin som coach mer än jag läst men känslan är att J-20 är en dans på rosor jämfört med Elitserien,.Speciellt för Bäcklin som har en av de starkaste trupperna i J-20. Skulle han gå upp till A-laget så skulle han få ta hand om en av de mer mediokra trupperna i serien. Och det är en helt annan sak än att träna talangfabriken Brynäs J-20.
Jag är skeptisk
Det skulle INTE bli sämre, som det är nu så är det i det närmaste katastrof!