Inlägg: 1300698
Sv: A proposito de nada
teddykgb: Har du aldrig kommit på tanken att han kanske gör ett jättejobb med ett rent ut sagt svagt material? Det kanske därför som han är kvar i föreningen.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Dunc: Har du aldrig kommit på tanken att han kanske gör ett jättejobb med ett rent ut sagt svagt material? Det kanske därför som han är kvar i föreningen
Jag tror du ställde frågan till fel person, jag ifrågaesatte inte någon...jag bad om en åsikt..
Jag tror du ställde frågan till fel person, jag ifrågaesatte inte någon...jag bad om en åsikt..