Inlägg: 1300735
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
SH: "Molin och Dixon saknas nog rätt så mycket i pp, Dixon hade en otrolig förmåga att få träff på styrningar och lösa puckar. Finns ingen som riktigt klarar den rollen nu."
Eller:
Brendl saknas nog rätt så mycket i pp, Brendl hade en otrolig förmåga att få träff på pucken. Finns ingen som riktigt klarar den rollen nu.
Eller:
Brendl saknas nog rätt så mycket i pp, Brendl hade en otrolig förmåga att få träff på pucken. Finns ingen som riktigt klarar den rollen nu.
Tyvärr var väl Dixon hela kylskåpet själv i slutet...