Inlägg: 1300848
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
mattias - 74: Det är bjudodds. Bara att slänga in en hundring och hoppas att man spricker ;)
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
GävleLasse: Det är en kanonodds på FBK..jag kommer gå all-in..
Vill man spela lite försiktigare men ha ett riktigt bra odds så kör man dubbeln FBK och Linköping...Hv har 9 man borta ikväll och LHC måste vinna snart..
Vill man spela lite försiktigare men ha ett riktigt bra odds så kör man dubbeln FBK och Linköping...Hv har 9 man borta ikväll och LHC måste vinna snart..
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
GävleLasse: Spela liveodds istället.. Vänta tills vi leder med 3-0, sen går du in med hundringen på färjestad:)