Inlägg: 1300860
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Huge: Inte alls, men vi hoppas på att få se Dacke inne minst 1,50 i varje PP där han tillför något grymt.
Ta och läs på lite du som är stats runkare utan dess lika, hur bra har PP sett ut dom sista 5 matcherna för Bif?
Torsk idag.
Tysken bjuder på ett direkt, sen så är det gamnacke på Dacke å Nordan vårt lags RYGGRAD.
Sen efter torsken så kommer du belysa att Dacke minsann slog en flipp macka i PP och Lauritzen ett sidledspass som kunde ha resulterat i mål om vi inte hade sån otur.
Eller att Lauritzen vart störd av att båsdörren gnisslade precis då..
Ta och läs på lite du som är stats runkare utan dess lika, hur bra har PP sett ut dom sista 5 matcherna för Bif?
Torsk idag.
Tysken bjuder på ett direkt, sen så är det gamnacke på Dacke å Nordan vårt lags RYGGRAD.
Sen efter torsken så kommer du belysa att Dacke minsann slog en flipp macka i PP och Lauritzen ett sidledspass som kunde ha resulterat i mål om vi inte hade sån otur.
Eller att Lauritzen vart störd av att båsdörren gnisslade precis då..
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Huge: Jag tror också på minst idag 4-1. För att sedan på lördag va tillbaka i samma smörja.. Och återigen förlust mot ett bottenlag. jag tippar på 3-4 mot frölunda. (3-0, 0-2, 0-2)
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Huge: Vad ger du för odds? ;)
Ja Jonsson behövs i PP och med sina uppåkningar. Jag har en känsla om att det blir en bra match från båda lagen där vi åker på en hedersam förlust, tyvärr.
Ja Jonsson behövs i PP och med sina uppåkningar. Jag har en känsla om att det blir en bra match från båda lagen där vi åker på en hedersam förlust, tyvärr.
Tuff match ikväll. FBK verkar ha taggat upp ordentligt och kommer att spela sitt sedvanliga tajta försvarsspel på bortaplan.
Kvällens stora fråga och spelobjekt: vem blir som vanligt först med att kräva samtligas avgång?
Sylf, 70Rodrigues, Gurra88 och Lindström går utom toton och är ej spelbara.
Ger alldeles för låga odds....