Inlägg: 1300935
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
65selander: Linda nyllet med plastfolie och sätt på dig en sydväst istället. Ikväll kommer du att få så mycket urin över dig att du behöver en snorkel!
Men va fan, vi ligger på slutspelsplats, 3 pinnar till 4:e platsen. Nordan är på G, Greiss börjar bli varm i kläderna, Lauritz slog ett skitfint sidledspass i september och solen går kanske upp imorron också!
Men va fan, vi ligger på slutspelsplats, 3 pinnar till 4:e platsen. Nordan är på G, Greiss börjar bli varm i kläderna, Lauritz slog ett skitfint sidledspass i september och solen går kanske upp imorron också!