Inlägg: 1301015
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
sylf: "Ja, det är 5 bortkastade poäng det!"
Allt är relativt. När matcherna började hade vi 1 poäng per match vid kryssläge. 3 matcher = 3 poäng från start. Facit efter dessa matcher blev 4 poäng alltså +1 jämfört med när puckarna släpptes.
Glöm inte att det bara är de poäng vi tar som räknas, tappade eller bortkastade poäng räknas inte.
Allt är relativt. När matcherna började hade vi 1 poäng per match vid kryssläge. 3 matcher = 3 poäng från start. Facit efter dessa matcher blev 4 poäng alltså +1 jämfört med när puckarna släpptes.
Glöm inte att det bara är de poäng vi tar som räknas, tappade eller bortkastade poäng räknas inte.