Inlägg: 1301594
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
hahii: Förlåt Brynäs men håll fan inte på så här igen :-))
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Förlåt ja!
Vad fan hände igentligen , ja det är ju bara att lyfta på hatten!
TACK MEN FAN INTE EN GÅNG TILL !
Fan nästa match får man fan titta på på LÅNGVÅRDEN ELLER AKUTEN!!!
Vad fan hände igentligen , ja det är ju bara att lyfta på hatten!
TACK MEN FAN INTE EN GÅNG TILL !
Fan nästa match får man fan titta på på LÅNGVÅRDEN ELLER AKUTEN!!!